Κυριακή 27 Μαΐου 2012

Αυτά κάνει η αμφιβολία για τον νικητή των εκλογών

   Αν ήμουν Πρόεδρος οργανισμού τοποθετημένος επί ΠΑΣΟΚ (μιλάμε για πολύ αξιοκρατία)
  τι θα έκανα τώρα που βλέπω ότι το μεν ΠΑΣΟΚ χάνει σίγουρα ο δε νικητής θα είναι Ν.Δ. ή ΣΥΡΙΖΑ;
Πολύ απλά. Ενώ όλοι θα με ξέρανε ΠΑΣΟΚ ( που ξέρεις σε μια κυβέρνηση συμμαχίας να παρέμενα)
θα έπαιρνα τηλέφωνο τη φίλη μου στη Ν.Δ. και θα τις έλεγα ότι είμαι έτοιμος να προσχωρήσω στη Ν.Δ., και θα έπαιρνα και το φίλο μου Νίκο που είναι στο ΣΥΡΙΖΑ να με φέρει σε επαφη με τον ΣΥΡΙΖΑ για να προσχωρήσω σε αυτόν.
Όλα ως προθέσεις όμως.
Έτσι όποιος και αν κερδίσει στις εκλογές κερδισμένος θα είμαι εγώ γιατί  πολύ πριν τις εκλογές θα είχα εκφράσει την πρόθεση μου, άντε και να έδινα και μια οικονομική ενίσχυση ανωνύμως για να δέσω τη συμφωνία, να προσχωρήσω σε αυτόν  ελπίζοντας έτσι βάσιμα να παραμείνω στη θέση μου.  Πονηρός ο βλάχος.